- Úvod
- Další literatura
- Učení prožitkem
Učení prožitkem
- TOP produkt

- Kompletní specifikace
- Učení prožitkemSkladem399 Kč
Kompletní specifikace
Učení prožitkem
Petra Drahanská
Jak postavit vaše rozvojové, výchovné a vzdělávací programy na prožitku
Kniha, kterou musíte prožít!
Kniha si klade za cíl srozumitelně vysvětlit, jak cíleně zařadit do výchovy a vzdělávání vlastní prožitek. Nabízí lidem z nejrůznějších oborů, školství, volnočasových aktivit i firemního prostředí univerzální principy, které jim pomohou vytvářet a realizovat vlastní zážitkové kurzy a pracovat s jejich rozvojovým potenciálem. Představuje ucelenou metodiku, jak pomocí her a dalších programových prostředků učit tak, aby to všechny bavilo a mělo smysl. Text je co nejkonkrétnější v přenosu metodických úvah do praxe. Je věnován všem, kterým záleží na tom, aby výchova a vzdělání bylo užitečné, zaměřené na praktické dovednosti, směřující k aktivnímu, zodpovědnému a svobodnému jednání a aby vedlo k rozvoji silných jedinců, k budování zdravých komunit a smysluplnému podnikání.
PRO KOHO KNIHA JE:
lektoři, trenéři a koučové
organizátoři seberozvojových kurzů
MŠ, ZŠ, SŠ i VŠ pedagogové
pedagogové volnočasových aktivit
členové neziskových organizací
firemní personalisté a interní trenéři
majitelé a lektoři vzdělávacích agentur
vedoucí oddílů, táboroví vedoucí
pracovníci DDM, CVČ, SVČ a dalších center
metodici grantů a vzdělávacích projektů
studenti pedagogických fakult
sociální pracovníci, vychovatelé
dobrovolníci
zájemci o vlastní seberozvoj a další...
O ČEM KNIHA JE:
podle čeho se rozhodnout, jestli se vůbec pouštět do učení prožitkem
na co se ptát zadavatele nebo na co si sám zodpovědět při přípravě zážitkového programu
jak si stanovit dobrý záměr a dojít ke klíčovým tématům a cílům kurzu
jak správně vybrat, vymyslet a upravit vhodné programové prostředky
jak propojit hry a aktivity s teoretickými poznatky, jak je využít při tréninku konkrétních dovedností nebo jak vytvořit prostor k formulaci vlastních postojů jednotlivců
jak hry a aktivity následně vytěžit v reflexi tak, aby se staly zdrojem učení
jak povýšit základní princip učení prožitkem pomocí dramaturgie na umění
jak co nejvíce motivovat a zapojovat své účastníky
jak u sebe předcházet syndromu vyhoření, být tvořivý a neopakovat stále dokola to samé
jak reagovat na nečekané situace, být v pohodě a nebát se toho, s čím přijde skupina
jak se společně bavit a přitom se rozvíjet
jak učit prožitkem
Petra Drahanská
Jak postavit vaše rozvojové, výchovné a vzdělávací programy na prožitku
Kniha, kterou musíte prožít!
Kniha si klade za cíl srozumitelně vysvětlit, jak cíleně zařadit do výchovy a vzdělávání vlastní prožitek. Nabízí lidem z nejrůznějších oborů, školství, volnočasových aktivit i firemního prostředí univerzální principy, které jim pomohou vytvářet a realizovat vlastní zážitkové kurzy a pracovat s jejich rozvojovým potenciálem. Představuje ucelenou metodiku, jak pomocí her a dalších programových prostředků učit tak, aby to všechny bavilo a mělo smysl. Text je co nejkonkrétnější v přenosu metodických úvah do praxe. Je věnován všem, kterým záleží na tom, aby výchova a vzdělání bylo užitečné, zaměřené na praktické dovednosti, směřující k aktivnímu, zodpovědnému a svobodnému jednání a aby vedlo k rozvoji silných jedinců, k budování zdravých komunit a smysluplnému podnikání.
PRO KOHO KNIHA JE:
lektoři, trenéři a koučové
organizátoři seberozvojových kurzů
MŠ, ZŠ, SŠ i VŠ pedagogové
pedagogové volnočasových aktivit
členové neziskových organizací
firemní personalisté a interní trenéři
majitelé a lektoři vzdělávacích agentur
vedoucí oddílů, táboroví vedoucí
pracovníci DDM, CVČ, SVČ a dalších center
metodici grantů a vzdělávacích projektů
studenti pedagogických fakult
sociální pracovníci, vychovatelé
dobrovolníci
zájemci o vlastní seberozvoj a další...
O ČEM KNIHA JE:
podle čeho se rozhodnout, jestli se vůbec pouštět do učení prožitkem
na co se ptát zadavatele nebo na co si sám zodpovědět při přípravě zážitkového programu
jak si stanovit dobrý záměr a dojít ke klíčovým tématům a cílům kurzu
jak správně vybrat, vymyslet a upravit vhodné programové prostředky
jak propojit hry a aktivity s teoretickými poznatky, jak je využít při tréninku konkrétních dovedností nebo jak vytvořit prostor k formulaci vlastních postojů jednotlivců
jak hry a aktivity následně vytěžit v reflexi tak, aby se staly zdrojem učení
jak povýšit základní princip učení prožitkem pomocí dramaturgie na umění
jak co nejvíce motivovat a zapojovat své účastníky
jak u sebe předcházet syndromu vyhoření, být tvořivý a neopakovat stále dokola to samé
jak reagovat na nečekané situace, být v pohodě a nebát se toho, s čím přijde skupina
jak se společně bavit a přitom se rozvíjet
jak učit prožitkem
Zboží zařazeno v kategoriích